Педагогічна майстерня учителів світової літератури - Предметні сайти - Каталог сайтів - Вітальня Клубу гуманітарників "Учитель року"
П`ятниця, 09.12.2016, 14:34
Вітаю Вас Гість RSS
Вітальня Клубу гуманітаріїв "Вчитель року"

Сайт Всеукраїнської громадської організації «Клуб учасників конкурсу "Вчитель року" в гуманітарних номінаціях»


ГоловнаКаталог сайтівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Предметні сайти [16]Сайти освітніх закладів [1]
Наука і освіта [0]Культура і мистецтво [1]
Домашнє вогнище [0]Медицина і здоров'я [0]
Новини та ЗМІ [0]Суспільство і політика [0]
Відпочинок і розваги [0]Непізнане [0]
Довідки [0]Гумор [0]
Життя сайту
Пошук
Головна » Каталог сайтів » Предметні сайти

Педагогічна майстерня учителів світової літератури
http://svitlit-kyiv.blogspot.com/p/blog-page.html 18.11.2013, 20:55
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ЗАСОБАМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНІ

Ірина Кузьменчук,

методист НМЦ іноземних мов і світової літератури 
 ІППО КУ імені Бориса Грінченка


"...Одне з найважливіших умов створення педагогічної майстерні – її матеріал повинен бути по-справжньому проблемним, навіть парадоксальним. Тоді на будь-якому етапі заняття учасники зможуть пережити певний «розрив» - відкриття, потрясіння – те, що робить майстерню майстернею.
Часто для цього використовують індуктор як методичний прийом, що забезпечує мотивацію пізнавальної діяльності. Мета індуктора – стимулювати свідомість, спонукати до фантазії та створення власного світу, пробудити бажання включитися у навчальний процес. Сутність цього прийому полягає у постановці завдання, яке відповідає таким вимогам: актуалізація життєвого досвіду кожного учня; доступність завдання, яке знімає внутрішні перепони для включення у діяльність з його виконання; «відкритість» завдання, що створює можливості вибору варіантів його виконання; несподіваність, оригінальність завдання, що створює ефект новизни й емоційну принадливість; внутрішній зв'язок завдання з основною ідеєю і надметою майстерні. Ось приклади індукторів: «Запишіть асоціації до слів «квіти» і «зло» у дві колонки. Складіть з ними усі можливі словосполучення, поєднуючи слова з першої колонки зі словами з другої.» «Перерахуйте вічні, на ваш погляд, проблеми.» «Намалюйте час. Помістіть себе у цей малюнок. Запишіть слова, які відображають ваші почуття, думки, переживання, пов’язані з присутністю у створеному вами світі.» «Намалюйте щастя». Індуктор використовує у розробці уроку за О.Уайльдом Юлія Костенко, будуючи увесь матеріал навколо парадоксальної проблеми: чи зручно бути незручним? Своєрідне використання індуктора знаходимо у методичній розробці Ірини Мегедь, в якій урок, присвячений знайомству з життєвим і творчим шляхом О.Уайльда, вибудований навколо розгляду вірша Зельди «У кожного з нас є ім’я». Протягом уроку учні зіставляють рядки вірша з власним життєвим досвідом та життям письменника. Зауважимо, що ці заняття не створювались за допомогою технології «майстерня».
У технології майстерень знаходять застосування індивідуальний, парний і груповий способи навчання. Зазначимо, що застосування цих способів відрізняється від тих, які мають таку ж назву та входить в інші освітні технології..." Більше читай у блозі
Переходів: 172 | Додав: Lana | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz